i nový obchodník může už za týden přinést první objednávku

Obchod je vždy hybnou silou celé vaší firmy. Nepodceňujte ho. Není důležité, aby obchodník ve firmě absolvoval složitá školení o firmě nebo produktu, který má začít prodávat. Důležité je, aby začal prodávat v krátkém čase. Díky tomu neponesete velký objem nákladů na jeho zaškolení a neztratíte tím zbytečně čas ani peníze. Pod mým vedením zvládne začínající obchodník získat první objednávku klidně už do týdne od zahájení spolupráce.

V letošním roce jsem zahájila spolupráci s firmou zabývající se prodejem strojírenských výrobků. Cílem byl prodej produktu, který zákazníci nakupují pravidelně pro realizaci zakázky ve výrobě.

S majitelem firmy jsme po podepsání spolupráce vyladili cílovou skupinu a já si vzala pod křídla obchodníka, který právě nastoupil. Ten s prodejem zmiňovaného produktu ani s pozicí obchodníka neměl zatím žádné zkušenosti.

Dříve přinášeli noví obchodníci první objednávky zhruba po třech měsících

Majitel firmy byl dosud zvyklý, že nový obchodník nejdříve projde zaškolovacím kolečkem a až poté začne přinášet nové objednávky. Celý proces až do první objednávky většinou zabral zhruba tři měsíce.

Společně jsme se dohodli, že s tímto obchodníkem začnu pracovat již ode dne jeho nástupu. První den dostal nováček základní informace o firmě a produktu, druhý den po nástupu už začal pod mým vedením navolávat klienty.

Ze začátku samozřejmě hrála velkou roli jeho nervozita a volání bylo dost kostrbaté. Už druhý den po mém tréninku byl však obchodníkův projev sebejistější a s každým dalším telefonátem rostla jeho jistota i rozhodnost v hlase.

Pod mým vedením přišla první objednávka do týdne od oslovení klienta

Zaměřili jsme se společně na to, jak:

  • mluvit tak, aby obchodník působil sebejistě,
  • se správně ptát,
  • zacílit na to nejdůležitější,
  • si pohlídat vše podstatné, aby nic z jeho zaseté práce neuniklo.

Ráda pracuji s nováčky v oboru obchodník.

Po dobu spolupráce s obchodníky se ze mne stává vedoucí obchodu a současně přímá nadřízená obchodníků.

Obchod je samostatná disciplína každé firmy, je třeba na ní intenzivně pracovat, vyhodnocovat, sledovat, měnit a zlepšovat.

Postupným stopováním cesty zákazníka a obchodníka s precizním záznamem hovoru došlo k objednávce do týdne od prvního oslovení klienta.

Obchodník může volat už od druhého dne po nástupu, i když obchod nikdy nedělal

Práce obchodníků je v každé firmě samostatná disciplína, kterou je třeba neustále ladit. Podle situace na trhu, podle poptávky a objednávek od zákazníků. Obchodní oddělení je třeba neustále přizpůsobovat vizi a záměru firmy. Není důležité, aby obchodník absolvoval složitá školení o vaší firmě nebo produktu, který má začít prodávat. Mnohem důležitější je, aby začal co nejdříve prodávat.

Pokud se s obchodníky pracuje správně, přináší výsledky velmi brzy. Proto je nenechávám, aby dělali svou práci jen tak, bez vyhodnocování činnosti. Soustavně a intenzivně je sleduji, vyhodnocuji jejich dílčí kroky a vedu je k vytyčenému cíli.

Pod mým vedením může začít obchodník volat už od druhého dne po nástupu, i když obchod nikdy nedělal. Stačí trénink v navolávání výrobku nebo služby, kterým ho provedu.

Ve spolupráci se mnou vás nebudu zahrnovat teoretickým školením, jak by se mělo dělat to nebo ono nejlépe.

Čemu se na začátku spolupráce zavážu, také u vás ve firmě vykonám, a to s plnou odpovědností.

Naučím vaše obchodníky:

  • správně komunikovat a budovat vztahy se zákazníky,
  • mít tah na bránu,
  • dotahovat jednotlivé kroky tak, aby jim neunikl žádný telefonát s možností poptávky,
  • využít každé šance na úspěch,
  • nenechat se odbýt,
  • tvořit větší marži se zákazníkem,
  • prodávat za vysokou cenu,
  • místo nervozity mít z každého telefonního hovoru radost.

JAk to máte s vašimi nováčky vy?

Získejte nadhled ve chvílích, kdy přes provozní slepotu nevidíte možnosti na zlepšení

Obchodník, který nabízí zákazníkovi slevu bez práce a nevěnuje veškerou svou pracovní dobu obchodu, nebude nikdy dobrým obchodníkem. Obchod je třeba neustále tvořit a rozvíjet. Dobrý obchodník prodává za vysokou cenu, protože zná kvalitu a hodnotu výrobku nebo služby, kterou prodává.

Ozvěte se mi a pomůžu vám získat nadhled ve chvílích, kdy přes provozní slepotu nevidíte možnosti na zlepšení. Personálně obsadím obchodní tým vaší firmy tak, aby byl spokojený zákazník, firma i obchodník. Mým cílem je budovat kvalitní a dlouhodobou spolupráci všech tří stran.

Zajímají vás další případové studie?

potřebujete "nakopnout"
i váš byznys?

Napište mi a domluvíme si 30min. konzultaci ZDARMA.