Co získáte?
Obchodníci získají konkrétní nástroje a strategie, jak efektivně vyjednávat a dosahovat cílů v podobě ziskových zakázek. Naučí se lépe pracovat se slevami a stanovit správnou cenovou politiku a pochopí, proč je důležité netočit pouze obrat, ale zaměřit se na tvorbu zisku a budování trvalých vztahů se zákazníky. Majitelé, obchodní ředitelé a vedoucí obchodu si odnesou cenné rady tipy, návody a obchodní postupy mé praxe.
Kurz se věnuje tématům jako jsou:
- proč je důležitá definice záměru pro budování obchodu ve firmě
- jak se zaměřit na cílového zákazníka
- proč je důležité zdražit, netočit jen obrat a generovat pouze ztrátu
- jak pracovat s akvizicemi, budováním značky a efektivním ambasadoringem na sociálních sítích vašimi obchodníky
- práce s cenovými nabídkami a nastavování platebních podmínek novými zákazníky a vyjednáváním o nejvyšší ceně
- efektivní práce obchodníka u zákazníků při služebních cestách
- jaké tipy obchodníků firmám vyhledávám
Kurz tak nabízí cenný vhled do mé obchodní praxe a na konkrétních příkladech ukazuje, jak důležitá je pro obchodní tým strategie a práce se záměrem a cílovou skupinou. Získáte praktické návody, jak na zvýšit tržby i zisky a budovat vaši značku v krátkém čase.
Cílem tohoto kurzu je tedy nejen poskytnout praktická řešení pro obchodníky, ale i prostřednictvím konkrétních příkladů a osvědčených postupů ukázat, jak efektivně řešit situace, které brání zvyšování zisků a prodejů.